19 دی: معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: دانشگاه پیام نور واحد کهک قم برای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان و مجموعه‌های مردمی، به مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی تبدیل می‌شود.
ابوالقاسم مقیمی در جلسه‌ای که در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور واحد کهک قم پیرو تبدیل این دانشگاه به مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی برگزار شد، گفت: محل دانشگاه پیام‌نور واحد کهک با توجه به فضای مناسب و هوای خنکی که دارد، برای تبدیل شدن به مرکز فرهنگی و آموزشی شرایط خوبی دارد؛ مجموعه‌های قم نیز رغبت دارند که دوره‌ها و اردوهایشان را در این مجتمع برگزار نمایند.
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم عنوان کرد: یکی از پروژه‌هایی که پس از سفر استانی رئیس جمهور محترم به قم در حال پیگیری است، ایجاد فضا‌های اردوگاهی است، تامین مالی اردوگاه شدن این مجموعه، از مشارکت استان قم و وزارت علوم و اعتباراتی که در سفر رئیس جمهور محترم می‌توان تامین کرد، انجام شدنی است.
مقیمی تاکید کرد: ایجاد فضای سبز مناسب برای این مرکز و آماده‌سازی محیطی همچون ایجاد سلف غذاخوری و... در اولویت باشد تا ان‌شاءالله برای ارائه بهتر خدمات فرهنگی، آموزشی و تفریحی، مورد استفاده دانشجویان و مردم قرار بگیرد.
معاون استاندار قم عنوان کرد: این مرکز پس از راه‌اندازی، در اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت، می‌تواند میزبان اردو‌های دانشجویی از سراسر کشور شود.
عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمدتقی امینی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور و حجت‌الاسلام رجب اکبرزاده رئیس دانشگاه پیام نور استان قم در این جلسه حضور داشتند.
گفتنی است در خصوص راه‌اندازی هرچه سریعتر این مجتمع اردوگاهی، تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه پیام نور استان قم امضا شد.

  • نویسنده :
  • منبع :