19 دی: مدیرکل هواشناسی استان قم از صدور هشدار زرد استان خبر داد و گفت: هوای قم امشب با صاعقه، رگبار و گرد و غبار همراه خواهد بود.
مهران حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هوای استان قم امشب صاعقه، رعدو برق، بارش رگبار و وزش باد و گرد و خاک همراه است و از این رو هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.
مدیرکل هواشناسی استان قم بیان کرد: در امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه بیشینه دمای شهر قم ۴۱ درجه سانتیگراد و کمینه دمای امروز نیز ۲۲ درجه بود.
وی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی برای افزایش دمای هوای قم تا پایان هفته جاری ابراز داشت: بیشینه هوای قم تا پایان هفته جاری به ۴۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
حیدری از افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک در عصر امروز برای قم خبر داد و گفت: در ساعت‌های پایانی شب نیز هوا مجدداً قسمتی ابری خواهد بود و در برخی ساعات افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط استان شاهد رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی استان قم در مورد وضعیت آب و هوای استان قم برای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری گفت: در این دو روز هوا صاف و در برخی ساعات دارای وزش باد و غبار آلود خواهد بود.

  • نویسنده :
  • منبع :