19 دی: مدیرکل دفتر تجهیزات سازمان راهداری گفت: خسارت‌های وارد شده به محور چالوس به ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده و امیدوار هستیم تا ۱۰ روز مسیر انحرافی در این محور ایجاد می‌شود.
غلام عباس بهرامی نیا گفت: در حال حاضر تردد در آزاد راه تهران - شمال برقرار شد، اما محور کرج -چالوس که از کرج تا دوراهی شهرستانک را شامل می شود مسدود است که امیدوار هستیم ظرف ۱۰ روز آینده این مسیر بازگشایی شود.
به گفته مدیرکل دفتر تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری، برآورد های اولیه حاکی از آن است که به ابنیه، تونل در این محور حدود ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده است و تمامی ماشین های که در چند روز گذشته در این محور گیر کرده بودند، خارج شدند.
بهرامی نیا ادامه داد: تمامی تونل های این محور که براثر ریزش گل و لای مسدود شده بودند پاکسازی شد و تنها یک تونل باقی مانده است که امیدوار هستیم این مسیر هم بازگشایی شود.
او گفت: شکستگی جاده و آبشستگی های که در این مسیر ایجاد شده بود امیدوار هستیم ظرف یک هفته آینده یک مسیر انحرافی ایجاد کنیم تا تردد را به طور کامل از کرج تا شهرستانک برقرار کنیم.
مدیرکل دفتر تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری بیان کرد: این مسیر انحرافی را ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده به صورت کامل بازگشایی می کنیم تا برای مسیر اصلی بتوانیم یک اقدام اساسی کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع :