۱۹ دی: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: با پیگیری‌های انجام شده در مراجع ملی موفق شدیم سهمیه جذب ۹۰ نفر نیروی متخصص و کارآمد را در طرح استخدامی شهید زین الدین، برای استان قم کسب کنیم.
سید مهدی قریشی در جلسه شورای توسعه مدیریت استان قم بیان کرد: در طرح استخدامی شهید زین‌الدین، مدیریت استان تاکید ویژه‌ای بر جذب نیروهای متخصص، تحول‌گرا و کارآمد دارد تا از این طریق شاهد تحول و رویکرد مثبت در دستگاه‌ها باشیم‌.
وی ادامه داد: طرح شهید زین‌الدین یکی از طرح‌های موثر با موضوع جذب نیروهای تحول‌گرا و متخصص در دستگاه‌های دولتی در استان‌هاست.
معاون استاندار قم تصریح کرد: در این طرح هفت دستگاه‌ کلیدی مشخص شده‌اند که سهمیه جذب نیروی جدید دارند و پست های کلیدی نیز برای جذب نیرو مشخص شده است.
قریشی تاکید کرد: در این طرح ۸۰ نفر به صورت پیمانی و ۱۰ نفر به صورت نخبگانی از طریق مصاحبه و آزمون جذب خواهند شد.
معاون استاندار قم گفت: طرح شهید زین‌الدین صرفا به منظور اشتغال‌زایی عمومی نیست بلکه در این طرح دولت به‌دنبال تغییرات مثبت در دستگاه‌هاست تا کارآمدی آن‌ها افزایش یابد.
وی بر تحول در دستگاه های اجرایی و افزایش کیفی نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: کارگروه های توسعه مدیریت در دستگاه های اجرایی باید بر موضوع فرهنگ سازمانی تمرکز نموده و برای افزایش بهره وری و کارایی نیروی برنامه ریزی نمایند و شورای راهبری توسعه مدیریت استان باید در این زمینه هدف گذاری و دستگاه های اجرایی را بدین سمت هدایت کند.
  • نویسنده :
  • منبع :