19 دی: چهارمین نمایشگاه «کسب و کار های کوچک» در کتابخانه های عمومی، با عرضه محصولات خوراکی، پوشاک، طب اسلامی و صنایع دستی به میزبانی کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) در قنوات برپا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، در راستای برگزاری دومین همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی با عنوان «کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک» در ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر مشهد، چهارمین نمایشگاه «کسب و کار های کوچک» در کتابخانه های عمومی استان قم، به میزبانی کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) قنوات واقع در شهر قنوات، بلوار ولیعصر(عج)، خیابان امام خمینی(ره) با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری قنوات با عرضه محصولات خوراکی، پوشاک، طب اسلامی و صنایع دستی برپا شده است.
این نمایشگاه با 10 غرفه از کسب و کار های کوچک و خانگی در رشته های خوراکی، پوشاک، طب اسلامی و صنایع دستی و... از شنبه سوم الی ششم تیرماه 1402 صبح‌ها از ساعت 9 الی 12 ظهر و عصرها از ساعت 16 الی 19 میزبان علاقه مندان خواهد بود.
گفتنی است که نمایشگاه کسب و کارهای کوچک در کتابخانه های عمومی استان قم، پیش از این نیز به میزبانی کتابخانه های عمومی آیت الله خامنه‌ای، مریم و شهدای نوبهار برگزار شده بود.


  • نویسنده :
  • منبع :