19 دی: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم از راه‌اندازی مرکز مشاوره رایگان برای حمایت از زندانیان خبر داد.

سلمان پورمند مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به رویکرد جدید این انجمن برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی زندانیان، گفت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از زندانیان جزو دهک‌های پایین درآمدی جامعه هستند، انجام مشاوره تخصصی یکی از نیازهای اصلی آنها برای بازگشت به زندگی عادی و کاهش مشکلات آنها است.
وی افزود: در همین راستا انجمن تصمیم گرفت با مشارکت سپاه استان قم، اقدام به راه‌اندازی مرکز مشاوره برای خانواده زندانیان و آسیب‌دیدگان از اعتیاد نماید که خوشبختانه این امر تحقق پیدا کرد و مرکز مشاوره رایگان انجمن حمایت از زندانیان قم با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم افتتاح شد.
پورمند گفت: در مراسم افتتاح این مرکز مشاوره، فرمانده سپاه قم با حجت‌الاسلام حسن غریب دادستان استان قم و رئیس هیئت مدیره انجمن دیدار کرد و ضمن بازدید از بخش مددکاری، از خدمات انجمن به خانواده زندانیان مطلع شد.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم در پایان گفت: در این مراسم سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم نیز حمایت همه جانبه این نهاد از انجمن را اعلام و همچنین بر ضرورت فراهم کردن زمینه اشتغال خانواده زندانیان تاکید کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :