19 دی: فرمانده انتظامی استان قم از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف ۲۵ تن چوب قاچاق در این استان خبر داد.
سردار محمد رضا میرحیدری روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری استان یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق را در عوارضی قم- کاشان متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از داخل کامیون توقیف شده، ۲۵ تن انواع چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز، کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهم به همراه خودرو توقیفی و کالای قاچاق برای سیر مراحل رسیدگی به مرجع ذیصلاح تحویل شد.
میرحیدری خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه گزارش های خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی و یا از طریق سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی اعلام کنند.
پایان کار سارقان ECU خودروهای وانت بار درقم
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم نیز از دستگیری ۲سارق و یک مالخر و کشف ۶ دستگاه ECU مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.
سرهنگ جعفر عباس علی پور اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ECU خودروهای وانت بار در سطح شهر موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و اقداماتی خاص هویت سارق مشخص و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: متهم دستگیر شده در اظهارات خود همدست و شخص مالخر که در زمینه خرید ECU های سرقتی با آنها همکاری می کرده است را معرفی و هر دو نفر نیز دستگیر شدند.
عباسعلی پور از کشف ۶ دستگاه ECU مسروقه از مخفیگاه مالخران و سارقان خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه متهم برای رسیدگی قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
وی خاطر نشان کرد: رعایت توصیه های انتظامی و از بین بردن فرصت های ارتکاب جرم زمینه وقوع انواع جرایم را کاهش می دهد.
کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم تریاک در قم
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم نیز از کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار داشت: در تعامل اطلاعاتی منبع مورد وثوق در خصوص حمل و جابجایی مقادیری مواد مخدر از استان فارس به پایتخت، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی افزود: ضمن هماهنگی های قضایی، مأموران با بکارگیری یکسری شگردهای پلیسی، سرانجام یک دستگاه خودروی سواری «آذرا» را شناسایی، متوقف و یک نفر قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: طی بازرسی صورت گرفته از داخل باک خودروی موصوف ۲۵ کیلو و ۲۵۰گرم تریاک در قالب ۲۳ بسته کشف شد.
وی اضافه کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.
کشف انواع لوازم التحریر قاچاق در قم
همچنین معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم از کشف انواع لوازم التحریر قاچاق از یک دستگاه پژو پارس مشکی در این استان خبر داد.
سرهنگ ولی ترابی اظهارداشت: مأموران یگان تکاوری استان درمحور اراک به قم، یک دستگاه پژو پارس مشکی را به دلیل حمل بار قاچاق توقیف کردند.
وی افزود: در ادامه طی هماهنگی با مقام قضایی استان در بازرسی خودروی موصوف انواع لوازم التحریر شامل ۷۰۰ عدد پوشه کلاسور، ۹۶ بسته ۵۰ عددی چسب رنگی، ۴ هزار عدد سر مدادی قرمز رنگ، دوازده بسته ۲۴ عددی ماژیک فسفری کوچک و ۱۲۰۰عدد لیوان استیل کوچک فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
  • نویسنده :
  • منبع :