19 دی: اگر خریداری تا پیش از تاریخ ۱۷ تیرماه اقدام به خرید خودروهای مونتاژی کرده و منجر به تنظیم قرارداد شده باشد، همان قیمت‌های قبلی مبنا خواهد بود و مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شود.

صبح امروز قیمت‌های جدید خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت اعلام شد. 

با توجه به افزایش قیمتی که نسبت به نرخ‌های ۱۶ اردیبهشت ماه اعمال شده، شورای رقابت اعلام کرد که «اگر خریداری تا پیش از تاریخ ۱۷ تیرماه اقدام به خرید خودروهای مونتاژی کرده و منجر به تنظیم قرارداد شده باشد، همان قیمت‌های قبلی مبنا خواهد بود و مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شود 

همچنین طبق تاکید شورای رقابت، در صورت تخلف خودروساز از قیمت‌های یاد شده و عدم تمکین به نرخ‌های شورای رقابت تا همان تاریخ، حق شکایت برای مشتریان و خریداران این محصولات پابرجاست.

سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت در این ارتباط به مهر گفت: اگر مشتری در سامانه یکپارچه فروش خودرو صرفاً نوبت گرفته باشد و مثلاً گفته شود که این نوبت برای فصل پاییز است مشمول افزایش قیمت می‌شود زیرا هیچ بده و بستان و قراردادی رد و بدل نشده است. 

وی تصریح کرد: بنابراین این افزایش قیمت مربوط به کسانی است که هنوز وارد معامله نشده اند و کسانی که پیش از این قراردادی امضا کرد اند طبق قیمت قبلی خودرو را تحویل خواهند گرفت.

  • نویسنده :
  • منبع :