19 دی: رییس سازمان هواپیمایی کشوری درباره راه‌اندازی پروازهای ایران و مصر گفت: پرواز برنامه‌ای به مصر نداریم و فعلا مذاکرات درباره راه‌اندازی پرواز تهران- قاهره در بخش‌های تخصصی در حال انجام است و پس از توافق دو کشور پروازهای مستقیم راه‌اندازی می‌شود.

محمد محمدی‌بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اخباری منتشر شده مبنی بر تامین ناوگان از روسیه (چه به صورت اجاره و چه خرید) اظهار داشت: در این باره چیزی را نشنیده‌ام که قابل تایید یا تکذیب باشد. اگر موضوعی به سازمان هواپیمایی ارجاع داده شود؛ می‌توانیم درباره آن اظهارنظر کنیم.

وی ادامه داد: از طریق تمام کشورهای دنیا و از تمام منابع برای تامین ناوگان هوایی کشور استفاده کرده و تلاش می‌کنیم از هر منبعی هواپیما خریداری و تامین شود؛ اما نمی‌توان در این شرایط نام خاصی را به عنوان منبع تامین ناوگان ذکر و اعلام کرد.

رییس سازمان هواپیمایی تاکید کرد: مشخصا درباره تامین ناوگان از روسیه موضوعی به سازمان هواپیمایی ارجاع داده نشده‌ است.

 وی همچنین درباره راه‌اندازی پروازهای ایران و مصر گفت: پرواز برنامه‌ای به مصر نداریم و فعلا مذاکرات درباره راه‌اندازی پرواز تهران- قاهره در بخش‌های تخصصی در حال انجام است و پس از توافق دو کشور پروازهای مستقیم راه‌اندازی می‌شود.

محمدی‌بخش تاکید کرد: فعلا پرواز مستقیمی بین ایران و مصر برقرار نشده‌است، اما درباره راه اندازی پرواز مستقیم اعلام آمادگی کرده‌ایم. 

  • نویسنده :
  • منبع :