19 دی: محمد مهاجری در یادداشتی نوشت: چرا همه می فهمند اطرافیان فلان مسئول خوب نیستند، اما خودش متوجه نمی شود؟!

محمد مهاجری فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

چند روز پیش به اتفاق یک دوست اصولگرا با یکی از چهره های سرشناس جریان خودمان گپ می زدیم. بحث اصلی بر سر انتخابات بود. طبق انتظار از اصلاح طلبانی که مضمون تحریم و عدم مشارکت کوک می کنند، گلایه داشت. با این حال معتقد بود همه اصولگرایان در انتخابات حضور خواهند یافت و نیازی به وحدت و ائتلاف هم نیست. هرچه تعداد لیست ها بیشتر باشد مشارکت هم گسترده تر خواهد بود. در باره حضور برخی احزاب و چهره های اصلاح طلب هم بدبین نبود.

در بخش دیگری از حرفهای‌مان، بحث به کارنامه دولت سیزدهم کشیده شد. انتقادات تندی به برخی اعضای دولت داشت و حتی از اینکه یکی از معاونان رئیس جمهور، آداب اولیه معاشرت را نمی داند شدیدا گله مند بود. با این حال نظرش در باره شخص آقای رئیسی متفاوت بود. می گفت او بعد از دوسال، کار دستش آمده و دارد مسلط می شود اما بعضی اعضای کابینه اش شایستگی لازم را ندارند. پیش بینی اش این بود که تغییرات بیشتری در راه است و افراد کارنابلد، باز هم کنار گذاشته می شوند. از افرادی هم که به درد سمت هایی که در آنها قرار گرفته اند نام برد که فعلا از آن درمی گذرم.

این عبارت را که "فلان مقام خودش خوب است اما اطرافیانش به درد نمی خورند" سالهای سال است می شنوم اما این پرسش همیشه برایم بی جواب مانده که چرا همه می فهمند اطرافیان فلان مسئول خوب نیستند، اما خودش متوجه نمی شود؟!

  • نویسنده :
  • منبع :