19 دی: رئیس جمهور در پیامی ضمن تبریک پیروزی بدون باخت تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال کشور در رقابت‌های قهرمانی جهان، این پیروزی را به نمایش گذاشتن جلوه دیگری از توانمندی و استعداد جوانان ایران دانست.

در پیام تبریک آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است:‌ پیروزی مقتدرانه، امید آفرین و بدون باخت تیم ملی والیبال زیر ۲۱سال کشورمان در رقابت های قهرمانی جهان در منامه، با به نمایش گذاشتن جلوه دیگری از توانمندی و استعداد جوانان کشورمان، مایه مسرت و خوشحالی احاد مردم عزیزمان شد. 

رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب این موفقیت ارزشمند را به ملت شریف ایران تبریک می‌گویم و از همه مربیان و دست اندرکاران تیم ملی والیبال به ویژه از جوانان لایق کشورمان که با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نام ایران را بلند آوازه کردند، صمیمانه قدردانی می کنم و از درگاه خداوند متعال تداوم پیروزی آنان را در دیگر مسابقات ورزشی خواستارم. 

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران یکشنبه شب با شکست ایتالیا، با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد. 

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان ۱۶ تیر ماه در منامه بحرین آغاز شد و شامگاه یکشنبه با قهرمانی ایران به پایان رسید.

  • نویسنده :
  • منبع :