19 دی: یک شهروند در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کرد خانمی با وضعیت نامناسب و نیمه‌عریان بامداد جمعه مقابل یک بیمارستان خصوصی کرمان منتظر کادر درمان برای زایمان رها شده بود.
این شهروند ضمن تشریح وضع نامناسب خانم گفت تا زمانی که وی جلو بیمارستان حضور داشته کار پذیرش وی انجام نمی‌شد، حال آنکه رییس این بیمارستان ضمن تایید موضوع رها کردن خانم جلو بیمارستان اعلام کرد زایمان زن مذکور در بیمارستان انجام شده و حال مادر و نوزاد مساعد است.
به دنبال گزارش یک شهروند، خبرنگار ایرنا با مسئولان بیمارستان مهرگان کرمان تماس گرفت که ابعاد موضوع را تشریح و اعلام کردند بامداد جمعه خانمی نیمه عریان و در حال زایمان توسط خودرویی مقابل ورودی این بیمارستان خصوصی رها می شود.
کرامت یوسفی رییس بیمارستان خصوصی مهرگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این خانم ۳۱ ساله را حدود ساعت چهار بامداد جمعه به صورت نیمه هوشیار جلو در ورودی این بیمارستان رها و بلافاصله متواری شدند اظهارداشت: پرسنل بیمارستان وی را به بخش زایمان انتقال دادند و زایمان وی انجام شد.
وی با اشاره به اعتیاد این زن به مواد مخدر مختلف تصریح کرد: وی بعد از انجام زایمان به دلیل هوشیاری اندک به بخش آی سی یو منتقل شد که بعد از ساعتی هوشیاری وی برگشت.
رییس بیمارستان مهرگان کرمان ادامه داد: پرسنل این بیمارستان بلافاصله بعد از ورود بیمار به بیمارستان ماموران کلانتری را در جریان گذاشتند و تشکیل پرونده داذند.
وی تاکید کرد: از نظر قانونی در حال هماهنگی با ستاد هدایت بیماران برای انتقال مادر و نوزاد به بیمارستان افضلی پور شهر کرمان(بیمارستان دولتی) هستیم.
وی افزود: حال عمومی مادر و نوزاد هم اکنون مساعد است.
  • نویسنده :
  • منبع :