19 دی: دبیر ستاد بازی‌های آسیایی اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: چتر حمایتی این اداره کل با تشکیل ستاد ویژه برای حمایت از ۲۰ ورزشکار این استان دارای شانس حضور در رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو ایجاد شده‌است.
لیدا فرحان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از تشکیل این ستاد آن است که از ورزشکارانی که شانس حضور در رقابت‌های آسیایی را دارند حمایت بیشتر و شرایط بهتری از نظر مادی برای آن‌ها ایجاد شود.
وی ادامه داد: از سوی مدیرکل ورزش و جوانان قم نیز ارتباط و دیدارهای مستمر با فدراسیون‌هایی که این ۲۰ ورزشکار زیر نظر آن‌ها هستند آغاز شده‌است.
وی تامین هزینه تهیه مکمل‌های ورزشی مجاز، حمایت فیزیوتراپی در صورت آسیب دیدگی،‌ ماساژ و خدمات روانشناسی را از جمله مواردی ذکر کرد که در ورزش قهرمانی دخیل است و اداره کل ورزش و جوانان قم درحد توان خود این امکانات را در اختیار ورزشکار قمی دارای شانس حضور در المپیک آسیایی قرار می‌دهد.
فرحان افزود: در رشته بسکتبال حسن علی اکبری، در کاراته محمود و مرتضی نعمتی، در کشتی امیر عبدی، مهدی ابراهیمی، محمدجواد رضایی و مهدی جواهری و در کبدی ثنا نامدار قشقایی و حمید میرزایی نادر از جمله ورزشکاران مدنظر اداره کل ورزش و جوانان قم برای حمایت ویژه به منظور حضور در رقابت های آسیایی هستند.
وی ادامه داد: در دو و میدانی امیرعلی مقدمی و علی سلامتیان، در تیراندازی هادی غرباقی، در هندبال بانوان الناز قاسمی و نوریه عباسی، در والیبال نشسته حسین گلستانی و در بسکتبال با ویلچر نیز محمد محمدنژاد و رضا عیوضی دیگر ورزشکاران مورد حمایت هستند.
دبیر ستاد بازی‌های آسیایی اداره کل ورزش و جوانان قم افزود: در رشته تنیس امیرحسین بادی، در جودو محمدجواد محبی، در پاراتکواندو مرضیه نصراللهی و در ووشو مهدی اکبری نیز از ورزشکارانی هستند که برای حمایت انتخاب شده اند.

  • نویسنده :
  • منبع :