19 دی: نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان این ادعا که برای پس گرفتن سوالش تحت فشار بوده و تهدید شده است، گفت: وضعیت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت های تابعه بغرنج است.
سیدمجتبی محفوظی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس، ضمن محکوم کردن سوزاندن و به آتش کشیدن قرآن، در توضیح سوال خود از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت بی برنامگی در شرکت شستا و تاپیکو گفت: سخن واضح و شفاف و صریح از امامین انقلاب این است که مجلس مکلف است دولت ها را به راه راست بیاورد؛ این یعنی مجلس جای تعارفات نیست بلکه جای بیان حرف حق و راست است.
وی خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی گفت: من مظلومانه سوالم را به صحن علنی مجلس رساندم؛ از روزی که سوالم در دستور مجلس قرار گرفت تحت انواع فشارها برای پس گرفتن سوالم بودم. دست همکارانی که خواستند سوال را پس بگیرم می بوسم و همه آن ها محترم هستند اما وظیفه ما این است که کم کاری و ضعف مدیریت را مطرح کنیم وگرنه عناد و حب و بغضی وجود ندارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنده تهدید شدم اگر سوالت را پس نگیری به ضررت تمام می شود؛ الحمدلله سوال به جریان افتاد و پس هم نگرفتم و به رای هم خواهم گذاشت.
محفوظی در ادامه خطاب به وزیر کار گفت: آیا آمارهایی که مطرح کردید، دارای سند و مدرک است؟ پیگیری ها و بررسی هایم برعکس این آمار را نشان می دهد. همچنان مسیر وزیر قبلی وجود دارد.
وی افزود: وضعیت شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت های تابعه بغرنج است؛ مجموعه حوزه داروسازی، کشت، دامپروری، پتروشیمی، عمرانی، شرکت مس، سلامت و پاسارگاد هم چنین وضعیتی دارند.

  • نویسنده :
  • منبع :