19 دی: رئیس جمهور در پیامی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور در رقابت‌های جهانی ترکیه، از کشتی‌گیران باغیرت، مربیان و همه دست‌اندرکاران این تیم سپاسگزاری و برای همه آنان آرزوی توفیقات روزافزون کرد.

متن پیام تبریک آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

افتخارآفرینی و قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی ترکیه و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت قهرمان‌پرور ایران تبریک و تهنیت می‌گویم.

بی‌شک درخشش و موفقیت پی در پی جوانان و نوجوانان کشورمان در مسابقات مختلف جهانی، نشان از استعداد و توانمندی‌های فرزندان این مرز و بوم دارد که شایسته است با افزایش حمایت‌ها، شاهد تداوم پیروزی آنان در دیگر عرصه‌های ورزشی باشیم. 

اینجانب از همه کشتی‌گیران با غیرت، مربیان و همه دست‌اندرکاران این تیم صمیمانه سپاسگزارم و برای همه آنان آرزوی توفیقات روزافزون دارم. 

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

به گزارش ایرنا، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۹ تا ۱۱ مرداد ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران با مدال طلای پیام احمدی در وزن ۴۸ کیلوگرم، مدال نقره احمدرضا محمدیان در وزن ۷۱ کیلوگرم و ۲ مدال برنز علیرضا امیری در وزن ۴۵ کیلوگرم و امیرحسین عبدولی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت.

  • نویسنده :
  • منبع :