19 دی: رییس دادگستری شاهرود گفت: بلافاصله پس از وقوع سوء قصد به جان یک وکیل خانم در شاهرود، دستورات لازم به نهادهای امنیتی نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان صادر شد.
علی‌تقی خاکی شامگاه پنجشنبه افزود: پس از وقوع این حادثه با توجه به زوایای موضوع مراتب از طریق دادستانی در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه جامعه وکلا بازوان عدالت هستند، ابراز کرد: دستگاه قضایی در برقراری نظم، امنیت و حمایت از امنیت شهروندان به ویژه جامعه وکلا با احدی تعارف و چشم پوشی نخواهد کرد و به یاری خدا احکام قاطع و بازدارنده‌ای در این خصوص صادر می‌شود.
رییس دادگستری شاهرود به حمله اوباش به ۲ نوجوان نیز اشاره کرد و گفت: با توان و اقتدار ضابطان قضایی، ضمن مجازات عاملان برهم زننده امنیت روانی شهروندان از تمامی ظرفیت دستگاه‌های امنیت آفرین در این جهت استفاده خواهد شد.
خاکی با اشاره به امر به معروف یکی از قضات و حواشی پیرامون آن نیز تاکید کرد: همه آمران به معروف مطابق قانون تحت حمایت قضایی قرار دارند و با لحاظ دستورات ویژه رییس کل دادگستری استان سمنان در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با رسیدگی دقیق، متهمان تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.
وی ضمن تشکر از حساسیت رسانه‌های شهرستان در این خصوص بر لزوم تداوم اطلاع‌رسانی با پیوست افزایش امید و احساس امنیت در آحاد مردم تاکید کرد.
روز گذشته فیلمی از سوء قصد به یک وکیل خانم در فضای مجازی شهرستان شاهرود منتشر شده بود.

  • نویسنده :
  • منبع :