19 دی: عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه با بیان اینکه بررسی این لایحه هنوز در این کمیسیون به پایان نرسیده است، پیش بینی کرد که گزارش نهایی کمیسیون تلفیق هفته سوم شهریور ماه به صحن علنی مجلس برسد.
جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد روند بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق گفت: بررسی این لایحه با توجه به اولویت‌ها و سیاست‌های کلان با همکاری مجلس و دولت و پیش می‌رود و هنوز کار بررسی این لایحه به اتمام نرسیده و ادامه دارد.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم بیان داشت: احتمال می‌رود روند بررسی لایحه تا چند هفته آینده ادامه داشته باشد و از نیمه شهریور ماه به صحن مجلس برسد.
بر اساس این گزارش، طبق برنامه، مجلس شورای اسلامی از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه جاری به صورت سه هفته متوالی جلسه علنی دارد و پس از آن بخش دوم تعطیلات تابستانی نمایندگان آغاز می شود که تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.
نخستین جلسه علنی مجلس پس از تعطیلات تابستانی، ۱۹ شهریور خواهد بود و بنابراین احتمال می رود از هفته سوم شهریور ماه برنامه لایحه هفتم به صحن مجلس برسد؛ کمیسیون تلفیق برنامه هفتم از ۲۸ خرداد جلسات خود را برای بررسی این لایحه آغاز کرده است.

  • نویسنده :
  • منبع :