19 دی: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از پایان فعالیت آخرین مرکز کرونا در استان قم از فردا یکشنبه ۱۵ مردادماه جاری خبر داد.
مجید اصغری در گفت‌وگویی افزود: باتوجه‌به شرایط کرونا در کشور و استان قم و ابلاغ مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و مصوبه کارگروه فنی مرکز بهداشت، تنها مرکز منتخب مراقبت و غربال کرونای استان که در مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی (ره) در حال فعالیت بود از تاریخ ۱۵ مردادماه تا اطلاع ثانوی غیرفعال می‌شود.
وی اضافه کرد: بدیهی است در صورت هرگونه تغییر در شرایط کرونایی و لزوم فعالیت مجدد، این مرکز مجدداً به چرخه خدمات دانشگاه علوم پزشکی، بازخواهد گشت.
رییس مرکز بهداشت استان با اشاره به فعالیت ۹ مرکز منتخب کرونا در شرایط بسیار سخت اپیدمی بیماری در بیش از ۳ سال گذشته ادامه داد: کارکنان حوزه سلامت در تمامی بخش‌ها با ایثار و فداکاری غیرقابل‌وصف همواره در جهت حفظ و ارتقای سلامت همشهریان و آحاد جامعه کوشیده‌اند؛ ولی همکاران فعال در مراکز کرونا و نیز آزمایشگاه‌های مولکولی به دلیل مواجهه نزدیک و مستقیم با این ویروس، همواره با ازجان‌گذشتگی مثال‌زدنی نام خود را در این عرصه جاودان نمودند که بسیار قابل‌تقدیر است و مطمئناً ما جور درگاه حضرت حق هم خواهند بود.

  • نویسنده :
  • منبع :