19 دی: فرمانده انتظامی قم از دستگیری سارقان اماکن خصوصی در این شهرستان و انهدام باند آنها خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "امیر مختاری" در این خصوص، اظهار داشت: در پی گزارش چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران شعبه مبارزه با سرقت اماکن با انجام یکسری تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی ۲ نفر از متهمان را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
مختاری ادامه داد: در ادامه اقدامات صورت گرفته دیگر همدست سارقان نیز شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شد و مالخران این باند نیز که امر سرقت را تسهیل می کردند، شناسایی شدند و ضمن دستگیری آنان اموال مسروقه نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: در نهایت پنج نفر سارق و مالخر در این خصوص دستگیر و ضمن اعتراف به ۱۳ فقره سرقت، پرونده قضائی برای آنها تشکیل شد و با اقدام و قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
مختاری ضمن اشاره بر کم توجهی شهروندان در نگهداری صحیح از اموال ارزشمند خود و بی توجهی نسبت به رعایت نکات ایمنی شامل دوربین مداربسته، نگهبان و سیستم هوشمند هشدار دهنده را از علت های گرایش سارقان به سرقت در این بخش نام برد.

  • نویسنده :
  • منبع :