19 دی: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان مجلس به ماجرای انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ورود خواهد کرد، گفت: پورعباس همواره به دنبال احقاق حقوق مردم بوده است.
علیرضا منادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به صدور رای انفصال از خدمت عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور توسط دیوان عدالت اداری اظهار داشت: در همه سال‌های برگزاری کنکور مهم‌ترین مرجع و محل اعتماد مردم سازمان سنجش بوده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آزمون کنکور همواره دانش آموزانی که مطالعه بیشتری داشتند؛ قبول شدند و افرادی که مطالعه کمتری داشتند، قبول نشدند.
منادی با بیان اینکه کمیسیون آموزش مجلس به موضوع انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش ورود خواهد کرد، گفت: باید علت صدور این رای روشن شود.
وی ضمن بیان نظر خود در مورد حکم دیوان عدالت اداری اظهار داشت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی خواهد کرد که به چه دلیل برای رئیس سازمان سنجش که به دنبال احقاق حقوق مردم است چنین حکمی صادر شده است.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس سازمان سنجش برداشتی از قوانین دارد که طبق آن عمل می‌کند و اختیارات قانونی در این زمینه را مصوبات مجلس به وی داده است.

  • نویسنده :
  • منبع :