19 دی: مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در قم که در واریز آورده‌های خود تاخیر دارند حذف نمی‌شوند اما به پروژه‌های دیگر منتقل می‌شوند.
حسین زنجیرانی فراهانی در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت اتصال متقاضیان به پیمانکاران در سایت ۵۶۰ هکتاری، اظهار کرد: مطابق آخرین پالایش‌ها حدود هزار نفر از متقاضیان سایت ۵۶۰ هکتاری تا به امروز به پیمانکاران متصل نشده‌اند، عدم انعقاد قرارداد اداره‌کل راه و شهرسازی با تعاونی‌های مسکن‌ساز و برخی مشکلات نرم‌افزاری در سامانه از دلایل این اتفاق هستند.
وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت زمان یک ماه آینده متقاضیان ۵۶۰ هکتاری تعیین تکلیف شوند. مشکلی در این پروژه نداریم و پیمانکاران درحال پیش‌روی هستند.
سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در بحث واحدهای ویلایی نیز طایقان و اسلام‌آباد قرعه کشی شده‌اند و مابقی افراد به شهرک پرنیان منتقل خواهند شد. این شهرک نیز درحال تصویب مطالعات است و در مرحله بعدی بعد از انجام قرعه‌کشی‌ها پیامک واریز آورده به متقاضیان ارسال خواهد شد.
زنجیرانی فراهانی خاطرنشان کرد: مطابق تصمیمات مقرر شد مهلت بیشتری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن داده شود بدین جهت افرادی که در بحث واریز آورده‌هایشان تاخیر دارند از این طرح حذف نخواهند شد اما پروژه‌ آن‌ها به پروژه دیگری منتقل می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :