19 دی: نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به روند آماده‌سازی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قم گفت: پروژه‌های این طرح کلان ملی با روند مطلوبی در این استان در حال انجام است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین روحانی‌نژاد روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، ضمن رضایت از عملکرد بنیاد مسکن استان، رسیدگی به وضعیت معیشت محرومین و مستضعفین جامعه را از ضروریات بسیار مهم دانست و اظهار داشت: تأمین مسکن برای قشرهای محروم و کم‌درآمد و فاقد سرپناه که منابع مالی مناسبی برای تهیه و یا ساخت مسکن ندارند از ضروریات و اهداف اصلی بنیاد مسکن است.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در هفته دولت، در مجموع یکهزار واحد مسکونی در سایت ۱۷ هکتار پردیسان، بخش سلفچگان و روستاهای استان تحویل متقاضیان خواهد شد.
حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تلاش است تا پروژه‌هایی که متولی آن است را با روش‌های مختلف با قیمت تمام شده کمتری به دست متقاضیان برساند.
وی همچنین با اشاره به روند آماده‌سازی سایت طایقان، بیان داشت: در این نقطه جمعیتی جدید که واحدهای مسکونی به‌صورت یک‌طبقه احداث می‌شود در مجموع حدود ۵ هزار متقاضی خانه‌دار خواهند شد که در فازنخست برای حدود ۳ هزار نفر مسکن احداث می‌شود.
گفتنی است نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خلال سفر به استان قم از سایت مسکن نهضت ملی طایقان، پروژه‌های زیتون ۶-۷-۸-۹-۱۰، سایت ۲۲ هکتاری و ۱۷ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن پردیسان و ۲۷۰ واحدی افق میدان جوان بازدید و در جریان اقدامات جاری و عمرانی این طرح‌ها قرار گرفت.

  • نویسنده :
  • منبع :