19 دی: استاندار قم در آخرین روز سفر خود و هیات همراه اقتصادی به عراق ضمن دیدار و گفت و گو با استاندار کربلا از کارگاه پروژه ساخت حسینیه قمی‌ها در این شهر بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی در دیدار خود با "نصیف جاسم الخطابی" استاندار کربلا ضمن دعوت از وی برای حضور در ام القرای جهان اسلام و زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) بر لزوم افزایش همکاری های ۲ استان برای خدمت رسانی به زوار اهل بیت (ع) تاکید کرد.
استاندار کربلا نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: پیوند و همکاری بیشتر میان شهرهای قم و کربلا در خدمت رسانی به زائران نقش بسزایی در دوستی و گسترش روابط بین ۲ کشور به همراه خواهد داشت.
پس از این دیدار، سید محمدتقی شاهچراغی از کارگاه ساخت حسینیه قمی ها در کربلا بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
استاندار قم در این بازدید تمرکز ویژه برای خدمات دهی به اقشار کم درآمد و زیارت ارزان برای سفر به عتبات عالیات را ضروری و لازم دانست.
گفتنی است پس از سفر سه روزه استاندار قم و هیات اقتصادی همراه به عراق که بر مبنای افزایش تعاملات اقتصادی و تجاری و همچنین هماهنگی بیشتر برای خدمت رسانی به زوار مراسم اربعین حسینی برنامه ریزی شده بود، شاهچراغی کربلا را به مقصد قم ترک کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :