19 دی: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قم از ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران سال ۱۴۰۲ در قم خبر داد و گفت: فرایند ثبت نام از طریق خانه مطبوعات پیگیری می شود.
رضا خانه زاد یزدی روز یکشنبه در نخستین دوره گفت و گوهای رسانه ای مدیران شهری قم، از صدور کارت ورود به محدوده طرح ترافیک برای خبرنگاران در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: روابط عمومی شهرداری قم فهرست خبرنگاران فعال در قم که عضو خانه مطبوعات هستند را در اختیار معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار می دهد و کارت تردد در محدوده خیابان های مشمول طرح ترافیک برای آنان صادر خواهد شد.
وی افزود: خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات نیستند نیز می توانند با مراجعه به روابط عمومی شهرداری قم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
خانه زاد یزدی با اشاره به اینکه متقاضیانی که عضو خانه مطبوعات نیستند باید دارای کارت خبرنگاری باشند، گفت: افرادی که عضو خانه مطبوعات نیستند و کارت خبرنگاری نیز ندارند باید مدارک هویتی، معرفی نامه، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را به روابط عمومی شهرداری قم ارایه کنند تا اقدام های لازم به منظور صدور کارت مذکور انجام پذیرد.
وی اضافه کرد: طرح ترافیک خبرنگاری تا پایان سال ۱۴۰۲ اعتبار خواهد داشت و برای سال های آینده نیز اقدام های لازم صورت می گیرد.

  • نویسنده :
  • منبع :