19 دی: دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم گفت: با تلاش‌های انجام شده برای تقویت زیرساخت‌های لازم در شبکه بانکی، در حال حاضر انجام ۹۸ درصد امور بانکی در استان با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه امکان پذیر است.
سید رسول میرخلفی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: تشویق مردم به استفاده هرچه بیشتر از سامانه‌های نوین بانکی، از جمله اولویت‌های ما در استان قم است و این کار به طور حتم از صرف هزینه و اختصاص زمان در مراجعه به شعبه برای انجام کارهای بانکی جلوگیری می‌کند.
وی افزود: ترویج استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای انجام امور بانکی در قم که درصد قابل توجهی از جمعیت آن را جوانان تحصیل کرده و آشنا به این سامانه‌ها تشکیل می‌دهد، موجب تقویت جایگاه بانکداری الکترونیک در استان خواهد شد و این موضوع از جمله اهداف مهمی است که تحقق آن را به جد دنبال می‌کنیم.
وی ادامه داد: رسیدن به اهداف تعیین شده در موضوع استفاده هرچه بیشتر از سامانه‌های الکترونیکی برای انجام امور بانکی در قم، نیاز به فرهنگ سازی و تبیین مزایای این کار برای مردم دارد که در این خصوص اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای نقش مهمی ایفا می‌کنند.
رییس اداره امور شعب بانک ملی استان قم گفت: در همین رابطه بانک ملی با طراحی سامانه‌هایی همچون «بله» و «بام» تلاش کرده تا بسترهای لازم برای انجام امور بانکی مشتریان به صورت اینترنتی و غیرحضوری را به خوبی فراهم کند و در این راه به موفقیت‌های چشمگیری رسیده‌است.
وی افزود: این بانک دولتی تلاش می‌کند در زمینه ارائه خدمات بانکی به مردم با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی، همواره پیشگام باشد و مردم با اطمینان کامل بتوانند بدون مراجعه حضوری به شعب، کارهای مورد نظر خود را انجام و خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :