19 دی: دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی وقوع حادثه تروریستی عصر امروز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و شهادت یک نفر از هموطنان و زخمی و مصدوم شدن ۸ نفر دیگر از زائران و خادمان آن حرم مطهر،حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور در پیامی، ضمن تسلیت به خانواده شهید این حمله تروریستی، خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد.
موحدی آزاد با تأکید بر تشکیل سریع و تکمیل تحقیقات و شناسایی همه ابعاد حمله تروریستی شامگاه ۲۲ مردادماه در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، گفت: بار دیگر تروریست‌های زبون، ضعف و استیصال خود را با حمله به زائران و خادمان بی دفاع حرم‌مطهر شاهچراغ (ع) به اثبات رساندند.
وی با بیان اینکه طی شدن روند قضایی در دادسرا و دادگاه و مجازات سریع عامل یا عاملان این حمله ناجوانمردانه التیامی بر زخم مجروحان حادثه و خانواده شهید این حادثه خواهد بود، گفت: مجازات و برخورد قاطع با جنایتکارانه باید سخت و عبرت آموز باشد.

  • نویسنده :
  • منبع :