19 دی: رئیس‌کل دادگستری استان فارس گفت: تروریست بازداشت‌شده در حرم مطهر شاهچراغ(ع) تبعه تاجیکستان است.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین موسوی رئیس‌کل دادگستری استان فارس در ارتباط با جزئیات جدید از حادثه تروریستی شب گذشته حرم شاهچراغ(ع) اظهار کرد: در پی تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) تاکنون 10 نفر از عناصر مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شب گذشته حرم شاهچراغ(ع) دستگیر شده‌اند.
وی گفت: تمامی افراد بازداشتی از اتباع خارجی هستند.
رئیس‌کل دادگستری استان فارس در ارتباط هویت تروریست اصلی که شب گذشته در صحن حرم دستگیر شده بود، بیان کرد: این فرد در تحقیقات اولیه خود را رحمت‌الله نوروزف معرفی کرده و تبعه تاجیکستان است.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین موسوی افزود: خانه امن تروریست‌ها نیز کشف شده است.

همچنین در هیمن رابطه، فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۶ نفر از عاملان مرتبط با حمله تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خبر داد.

سردار حبیبی گفت: ساعت ۱۹ روز گذشته (۲۲ مردادماه) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر شاه چراغ (ع)، بلافاصله اقدامات اطلاعاتی جهت خنثی سازی سایر مرتبطین حادثه در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: جامعه اطلاعاتی استان متشکل از فراجا، واجا و سپاه پاسداران تحقیقات فنی و تخصصی خود را آغاز و در کمتر از ۲۴ ساعت موفق شدند منزل اجاره‌ای عاملان اصلی مرتبط با این حادثه را شناسایی کنند.
سردار حبیبی گفت: در این خصوص ۶ نفر از مرتبطین و پشتیبان کنندگان فرد تروریست در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
به گزارش تسنیم، در حادثه تروریستی روز گذشته یک نفر به شهادت رسید و 8 نفر مجروح شدند.
  • نویسنده :
  • منبع :