19 دی: وزیر کشور با بیان "ضربه سختی به تروریست‌ها وارد خواهیم کرد"، گفت: تروریست دستگیر‌شده تحت حمایت و آموزش ‌غربی‌ بوده است.
احمد وحیدی در حاشیه سفر به شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که اقدام به انجام عملیات تروریستی کرده‌اند تحت حمایت و آموزش دشمنان غربی‌اند.
وی اضافه کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی در تلاش هستند ضربه سختی به دشمنان اسلام وارد کنند این در حالی است که جامعه غرب پس از این حادثه تروریستی سکوت اختیار کرده‌اند و آنان که مدعی حقوق بشر هستند تاکنون هیچ اظهارنظری نکرده‌اند.
وحیدی تأکید کرد: دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند با انجام چنین اقدامات تروریستی مردم ایران را از معنویت و امامت دور کند و بر اساس گفته تولیت آستان احمدبن موسی شاهچراغ(ع) طی یک سال گذشته زوار حرم دو برابر شده‌اند.
وزیر کشور افزود: این دومین واقعه طی یک سال گذشته بوده که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) عملیات تروریستی انجام شده است.فرد تروریست هدایت شده از آن سوی مرزها در قالب یک شبکه اداره و هدایت شده و به قصد عمل تروریستی در حرم مطهر وارد صحنه می‌شود.
وی ادامه داد: در جریان سفر به استان فارس علاوه بر بررسی وضعیت نسبت به بررسی چگونگی انجام این عملیات تروریستی اقدام شد.
وحیدی ابراز کرد: تروریست تکفیری که اجراکننده این عملیات بود توسط مردم، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دستگیر شده است و مراحل بازپرسی از این عامل تروریستی نیز آغاز شده است.
  • نویسنده :
  • منبع :