19 دی: مهاجرانی که توانایی برپایی موکب جهت پذیرایی زائران افغانستانی را دارند باید به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.
سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره برپایی موکب جهت پذیرایی زائرین افغانستانی در اربعین حسینی(ع)، اعلام کرد: مهاجرانی که توانایی برپایی موکب جهت پذیرایی زائران افغانستانی را دارند باید به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان محل سکونت خود مراجعه کنند.
روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت همچنین اعلام کرد: همه مسائل مربوط به اتباع و مهاجران خارجی در ساختار اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت پیگیری و تصمیم گیری و از طریق ادارات کل اموراتباع و مهاجرین خارجی استانداری های سراسر کشور، استانها اجرا می‌شود بنابراین هرگونه اطلاعیه یا فراخوان برای مواکب مهاجران از طریق مؤسسات و مراکز فرهنگی یا خدماتی که موجب سوء استفاده از مهاجرین شود خلاف مقررات و قانون و مورد تأیید اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت نیست.
پیش از این نیز رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال به دنبال آن هستیم تا شرایطی مهیا شود که از زائرین افغانستانی اربعین پذیرایی خوبی در مساجد شهرستان ما صورت گیرد.

  • نویسنده :
  • منبع :