19 دی: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به رشادت خادم جوان حرم حضرت شاهچراغ(ع) برای خلع‌سلاح و مهار عامل تروریستی حمله به این مکان مقدس، خطاب به وی نوشت: «برادر باغیرتم، کارت خیلی درست بود، یک ایران دوستت دارد.»
حسین امیرعبداللهیان نوشت: «در روزهای گذشته تصاویر رشادت خادم جوان حرم حضرت شاهچراغ(ع) برای خلع‌سلاح و مهار آن تروریست بی‌رحم بارها مورد رویت و تحسین هم‌وطنان قرار گرفت.
آنچه که این قهرمان شجاع برای حفاظت از آن، جان عزیزش را کف دست می‌گیرد و آنگونه دوان‌دوان و بی‌پروا خود را به تروریست وحشی می‌کوبد #امنیت_ملی نام دارد.
این صحنه بار دیگر ثابت کرد، همه‌ی ایرانیان خود را در حفاظت از امنیت ملی مسئول می‌دانند؛ زیرا که همگان می‌دانند امنیت ملی سرمایه‌ی گران‌بهایی است که به سادگی حاصل نمی‌شود و برای کسب کمالش باید مجاهدت‌ها و جانفشانی‌ها کرد. 
امروز جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند متعال، خون شهدا و هوشیاری مردم از یک کشور وابسته و مصرف‌کننده امنیت، تبدیل به تامین‌کننده امنیت در منطقه شده است؛ به همین دلیل دشمنان برای سلب آرامش و ضربه به مدل موفق و مردمی امنیت در کشور، دست به دامان تروریست‌های بدنام و افراطی می‌شوند تا شاید در خیالاتشان بتوانند زخمی بر پیکر #ایران_قوی وارد کنند.
برادر باغیرتم، کارت خیلی درست بود! 
یک ایران دوستت دارد.»

  • نویسنده :
  • منبع :