19 دی: جلسه بررسی مشکلات بیمارستان مادر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، شهردار قم و جمعی از مسئولان استان در محل مرکز درمانی برگزار شد.
احمد حاجی زاده، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه با کمک مسئولان استان باید تسریع در امر افتتاح دوباره این بیمارستان صورت گیرد، گفت: هفته آینده با حضور در علوم پزشکی تهران مجوز‌های لازم اخذ می‌شود تا در اسرع وقت این مشکلات حل شود.
سقایان نژاد، شهردار قم هم با بیان اینکه آتش نشانی، آسانسور‌ها و تایید از نظام مهندسی مهم‌ترین مشکلات بیمارستان بوده است، گفت: آتش نشانی ایمنی ۲ طبقه را تایید کرده است اما سایر طبقات تا اخذ تاییده فنی آتش نشانی پلمب می شود.
مهدی مصری، رئيس دانشگاه علوم پزشکی هم در این جلسه، با بیان اینکه استاندارد‌های بیمارستان‌های ایمن، استاندارد‌های سخت و مهمی است گفت: برخی گواهی‌هایی که در گذشته برای این بیمارستان صادر شده است باید به روز شود.
بیمارستان مادر در منطقه پردیسان قم واقع شده است و مجهز به ۱۲۸ تخت است که قابلیت ارتقا تا ۲۵۰ تخت را دارد.
این بیمارستان ههمچنین مجهز به ۱۰ اتاق عمل در طبقه همکف و طبقه اول و مجهز به بخش‌های رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی، اورژانس، زنان و زایمان، آزمایشگاه و داروخانه است.

  • نویسنده :
  • منبع :