19 دی: طی مراسمی از «فرزاد بادپا» که با اقدام به موقع و شجاعانه خود، فرد تروریست را در حرم مطهر شاهچراغ (ع) زمین گیر کرد، تقدیر شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، عصر چهارشنبه در حاشیه این مراسم تقدیر گفت: امروز این توفیق را داشتیم که از آقای فرزاد بادپا از خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) که با سرعت عمل خاص خود و اقدام به جا و قبل از اینکه تروریست مهاجم بتواند اهداف گسترده‌ای که در سر داشته را دنبال کند مهار کرد تقدیر کنیم.

عارف نوروزی افزود: این جوان با اقدام شجاعانه خود مانع از وارد آمدن خسارت‌های بیشتر شد.

وی ادامه داد: علاوه بر وی، توفیق قدردانی از مادر بزرگوار ایشان نیز حاصل شد و امروز سپاسگزاری مجموعه تشکیلات انقلابی را به ایشان ابلاغ کنیم که با این احساس مسئولیت و مسئولیت شناسی و اقدام به موقع باعث جلوگیری از آسیب بیشتر شدند.

فرزاد بادپا، الگوی شجاعت و نوع دوستی است

استاندار فارس هم گفت: خدا را شاکریم که در بین جوانان عزیز ما و رویش‌های انقلاب هستند اینگونه الگوهایی از شجاعت و نوع دوستی که توجه آنها به جان دیگران بیش از جان خودشان است و به هم نوعان خودشان بیشتر فکر می‌کنند.

محمد هادی ایمانیه افزود: خداوند در بین همه اقشار الگوها و حجت‌هایی قرار می‌دهد که دیگران فردای قیامت نگویند که شرایط مناسب نبود.

وی ادامه داد: پس از این اقدام شجاعانه امروز ارگان‌های مختلف درخواست می‌کنند که آقای بادپا کارمند آن مجموعه شود چرا که بدون هیچ چشم داشتی فداکاری کرده و تنه به خاطر اینکه وظیفه خود را در قبال حرم مطهر و همنوعان خود انجام داده است.

استاندار فارس، با بیان اینکه هیچ حمایت مادی جبران این اقدام شجاعانه را نخواهد کرد افزود: مقرر شد که یک قطعه زمین به همراه هزینه ساخت، تقدیم وی و خانواده ایشان شود.

ایمانیه گفت: البته پیش از تشکر و قدردانی از این جوان شجاع باید از مادر او قدردانی کرد که یک شیرمرد را تربیت کرده است.


  • نویسنده :
  • منبع :