19 دی: جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات به انتشار برخی اخبار با موضوع انجام رأی‌گیری در جبهه اصلاحات واکنش نشان داد.

ایلنا نوشت: جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در واکنش به انتشار برخی اخبار نادرست با موضوع انجام رأی‌گیری در جبهه اصلاحات نسبت «شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات»، گفت: متاسفانه این روزها شاهد بی‌اخلاقی‌هایی توسط رسانه‌های رسمی که با بودجه بیت المال اداره می‌شوند و یا رفتارهای غیرحرفه‌ای و به دور از انصاف بعضی از سایت‌های خبری و اشخاصی با عناوین روزنامه‌نگاری که علی‌الظاهر توسط برخی نهادها هدایت می‌شوند، هستیم.
وی ادامه داد: آن‌ها با توسل به دروغ، اخبار کذبی را به رهبران اصلاح‌طلب و جبهه اصلاحات نسبت داده و تمام سعی و تلاش خود را در جهت تخریب هیأت رئیسه جدید جبهه اصلاحات ایران و با هدف ایجاد اختلاف در بدنه این جریان و به انحراف کشیدن افکار عمومی به کار بسته‌اند.
سخنگوی جبهه اصلاحات با اشاره به یکی از مصادیق انتشار اخبار نادرست، عنوان کرد: از جمله یکی از این موارد جوسازی و انتشار خبر کذب مربوط به آرای ۱۹ به ۱۶ در مجمع عمومی است که با اهدافی خاص آن را به تصمیم‌گیری درباره شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات مربوط کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: در حالی که این موضوع صحت ندارد و رأی‌گیری مورد اشاره مربوط به پیش‌ثبت نام کاندیداها بوده است.
دبیرکل مجمع ایثارگران در پاسخ به این سوال که «برای چه موضوع یا اقدامی رأی‌گیری انجام‌شده است؟»، گفت: ببینید مساله به این صورت بود که در جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات در مورد ثبت‌نام در انتخابات دو پیشنهاد به رأی گذاشته شد که مضمون و محتوای اصلی هر دو یکی بود و فقط در یکی از پیشنهادات دو واژه نفیاً و اثباتاً آمده بود. محتوای اصلی هر دو پیشنهاد این بود که جبهه در مورد پیش ثبت‌نام انتخابات توصیه‌ای ندارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این رأی‌گیری به‌هیچ وجه در مورد شرکت یا عدم شرکت در انتخابات نبود.

  • نویسنده :
  • منبع :