19 دی: استاندار قم گفت: از سرمایه گذاران برای فعالیت در قم دعوت می‌کنیم و بر اساس طرحی جدید همه امور مربوط به سرمایه گذاران به صورت متمرکز در استانداری دنبال می شود.
سید محمد آقامیری پیش از ظهر جمعه در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی واحدهای صنعتی استان قم اظهار داشت: در قبل از انقلاب اسلامی بسیاری از روستاها و شهرها در زمینه تأمین برق، گاز و آب مشکلات بسیاری داشتند که با پیروزی انقلاب اقدامات گسترده ای در این حوزه‌ها انجام پذیرفت.
وی عنوان داشت: کشورهای پیشرفته دنیا، یک شبه توسعه نیافته اند و برای تحقق این امر نزدیک به صد سال زمان نیاز است و وقتی عملکرد نظام جمهوری اسلامی را مقایسه می‌کنیم می‌بینیم در طی ۴۰ سال اخیر بسیاری از زیرساخت‌ها نه تنها در شهرها بلکه در روستاها نیز فراهم شده است.
استاندار قم گفت: امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف دارای شاخص‌های بسیار مناسبی است که قابل مقایسه با دوران گذشته نیست.
آقامیری ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظام کارآمدی است که البته مشکلاتی نیز وجود دارد که موانع تحریم‌ها از جمله علل آنان بوده که حتی این تحریم‌ها علیه بیماران نیز اعمال شده است تا نیازمندان به داروهای خاص، امکان دسترسی به آن نداشته باشند.
وی تصریح کرد: به همت متخصصین داخل کشور، امروز به جایی رسیده ایم که به فرموده رهبر معظم انقلاب به قله‌ها نزدیک شده ایم.
استاندار قم گفت: برای توسعه یافتگی نیازمند زیرساخت هستیم که یکی از موارد موضوع گاز رسانی است.
آقامیری تاکید کرد: رضایتمندی مردم بسیار مهم است و باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در این زمینه استفاده کنیم و اعلام می‌کنیم که از همه علاقمندان برای امر سرمایه گذاری دعوت می‌کنیم و در این راستا طرحی داریم که مقدمات آن در حال انجام است تا سرمایه گذار به سراغ اداره‌ای نرود و همه اقدامات و پیگیری‌ها به صورت متمرکز دنبال شود.
  • نویسنده :
  • منبع :