19 دی: اولین تصویر از بهنام ابوالقاسم پور روی تخت بیمارستان بعد از حمله سارقان را مشاهده می کنید.

خبر ورزشی نوشت:‌ بهنام ابوالقاسم پور از فوتبالیست‌های دهه ۷۰ و ۸۰ باشگاه های سایپا و پرسپولیس روز گذشته(پنجشنبه دوم شهریور) در حین تردد همراه با اتومبیلش در اتوبان شهید چمران شهر تهران مورد سوء قصد سارقان قرار گرفت. 

افراد حاضر در صحنه درباره حادثه رخ داده توضیح داده‌اند پس از حمله سارقان به اتومبیل بهنام ابوالقاسم‌پور ظاهراً پیشکسوت پرسپولیس برای دفاع از خودش و ممانعت از دادن تلفن همراه و دیگر وسایل قیمتی که همراهش بوده با سارقین درگیر می‌شود. 

زد و خورد بین بهنام ابوالقاسم‌پور و سارقان به قدری شدید و وحشیانه صورت می‌گیرد که پس از حضور مردم سارقان بدون دستیابی به اشیای قیمتی همراه پیشکسوت پرسپولیس مجبور به فرار از محل حادثه می‌شوند اما اتفاق تلخ آنجا بود که بهنام ابوالقاسم‌پور پس از متواری شدن سارقین از هوش رفت.

پیشکسوت پرسپولیس بلافاصله توسط نیروهای اورژانس و امدادی به بیمارستان منتقل شده و از دیروز تا به حال یک بار نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته اما هنوز به هوش نیامده است. ظاهرا کادر پزشک بیمارستانی که بهنام ابوالقاسم‌پور در آن بستری است نسبت به وضعیت جسمانی وی ابراز امیدواری کردند که در ساعات آینده به حالت عادی برمی‌گردد. اما شدت ضربات و حمله سارقان به قدری زیاد بوده که بازیکن اسبق باشگاه‌های پرسپولیس و سایپا در حال حاضر شرایط سختی را تحمل می‌کند.



  • نویسنده :
  • منبع :