19 دی: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اعلام راه اندازی ۲ موکب درمانی زائران گفت: تیم‌های خدمات رسان درمسجد مقدس جمکران و امامزاده سید جمال (ع) جانمایی شده‌ و در حال ارائه خدمات به زائران است.
مجید محبی در گفت‌وگویی اظهار داشت: خدمات‌رسانی در مسجد جمکران سه روزی است که شروع‌شده و ویزیت سرپایی، تزریقات، پانسمان و تحویل دارو به‌صورت رایگان برای خانم‌ها و آقایان و کسانی که دچار کمردرد و پادرد و خستگی شده‌اند در حال انجام است.
وی افزود: جانمایی تیم‌های خدمات رسان در مسجد مقدس جمکران در سمت شبستان کاظمین و اسکان آن‌ها در شبستان امام حسن عسکری(ع) است و این خدمات‌رسانی تا آخر ماه صفر در هر دو مکان مسجد جمکران و امامزاده جمال ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه اکیپ هلال‌احمر و اورژانس ۱۱۵ نیز در کنار دانشگاه علوم پزشکی قم در حال خدمتگزاری به زوار اربعین هستند، گفت: تیم هلال‌احمر ۲۴ ساعته در مسجد مقدس جمکران مستقر و در حال خدمات‌رسانی هستند.
محبی در پایان خاطرنشان کرد: بیمارستان معین مرکز آموزشی درمانی خیرین سلامت در نظر گرفته‌شده و بیمارستان امام رضا(ع) نیز برای زوار خارجی که در امامزاده جمال(ع) اسکان می‌یابند در نظر گرفته‌شده است و خدمات سرپایی، ویزیت پزشک، تزریقات، پانسمان و تحویل دارو به‌صورت رایگان در این دو مکان به زوار ارائه می‌شود.
  • نویسنده :
  • منبع :