19 دی: بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی اربعین، خادم زائران کربلا شد.

محمد انصاری بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در موکب حرم حضرت معصومه (س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی اربعین، خادم زائران کربلا شد.
عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: شرکت در آیین پیاده روی اربعین را به نیابت از همه شهدایی که قطره قطره خون خود را برای زنده نگه داشتن اسلام و امنیت این مردم تقدیم کرده اند انجام می دهم.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در موکب آستان مقدس فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: حضور در مسیر راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی توفیق بسیار بزرگی بود که نصیب من شد و در این مسیر به موکب خوب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها آمدم؛ در این موکب از کوچکترین نیازهای زوار نیز مثل تعمیرات عینک، خیاطی و دیگر خدمات غفلت نشده است که واقعا جای تشکر و تقدیر دارد.
انصاری راهپیمایی اربعین را یک اجتماع جهانی توصیف کرد و افزود: امروزه از کشورهای مختلف در این پیاده روی عظیم شرکت می کنند و هیچ مانند و نظیری برای این اجتماع عظیم یافت نمی شود.
وی خاطرنشان ساخت: هیچ چیزی جز محبت اهل بیت علیهم السلام نمی تواند مردم را از اقصی نقاط عالم در این مسیر جمع کند و ان شاء الله این اجتماع عظیم مقدمه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سبب رشد توجه بیشتر مردم دنیا به مکتب اهل بیت علیهم السلام به ویژه عاشورا و سیدالشهدا علیه السلام شده است گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بستر توجه بیشتر مردم به دین و معنویت را فراهم کرده است و امیدواریم که سال به سال به جمعیت اربعین حسینی افزوده شود.
وی گفت: در مکتب و آستان امام حسین علیه السلام هر شخصی در هر رتبه و مقامی که باشد فرقی ندارد و همه ما یک برچسب داریم و آن خادمی اهل بیت علیهم السلام است؛که امیدواریم مورد قبول آن حضرات معصوم قرار گیرد.
وی در پایان گفت: این راهپیمایی را به نیابت از همه شهدایی که قطره قطره خون خود را برای زنده نگه داشتن اسلام و امنیت این مردم تقدیم کرده اند انجام می دهم.
  • نویسنده :
  • منبع :