19 دی: مدیرکل بهزیستی قم گفت: مردم نوع‌دوست این استان از ابتدای سالجاری تا پایان مردادماه حدود ۲۰۰ میلیارد ریال به ‌مراکز بهزیستی کمک کردند.
سیدصادق میریی در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این کمک‌ها بیشتر به صورت غیرنقدی و خدماتی به ‌مراکز بهزیستی قم بوده که مستقیما به مددجویان و ‌مراکز بهزیستی در سطح استان اعم از مراکز مثبت زندگی، شبانه روزی و آسایشگاه‌های سالمندان، معلولان و بیماران روانی مزمن تحویل، و مابقی نیز به‌حساب مشارکت‌های مردمی واریز و یا به‌صورت غیرنقدی تحویل شد.
وی با اشاره به اینکه آمار کمک های مردمی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۳۶ درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود ۳۶ میلیارد تومان مشارکت در سطح استان داشتیم که به ‌فضل خداوند و عنایت مردم استان این رقم امسال با رشد خوبی همراه خواهد بود.
وی کمک به‌ مراکز بهزیستی و حمایت از ایتام و کودکان بی‌سرپرست و معلولان و سالمندان را بهترین جایگزین جهت انجام نیت‌های خیران برشمرد.
میریی افزود: شهروندان می‌توانند به ‌صورت حضوری و یا با هماهنگی با شماره تماس ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ و ۳۷۷۶۶۰۷۳ نذرهای خود را برای کمک به مددجویان بهزیستی ادا کنند.
وی جهت واریز برای مبالغ اهدایی نقدی نیز شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ را به عنوان شماره مشارکت‌های مردمی بهزیستی معرفی کرد و گفت: کد دستوری به منظور اهدای کمک‌ها نیز #۹۰۹۰ *۷۲۴* می باشد.

  • نویسنده :
  • منبع :