19 دی: کیهان روزنامه حامی دولت ابراهیم رئیسی ادعاهایی را علیه استاد اخراجی دانشگاه شریف مطرح کرد.
این روزنامه نوشت: اخیرا رئیس‌دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف اعلام کرده که با اخراج شریفی زارچی مخالف است. این اظهارنظر غیرحرفه‌ای و تأمل برانگیز در حالی است که شریفی زارچی از سوی مراجع ذی‌ربط فاقد صلاحیت علمی برای تدریس در دانشگاه شریف شناخته شده است. 
کیهان در ادامه مدعی شد: این استاد علاوه‌بر اخراج  به دلیل عدم صلاحیت علمی، وی باید به این خاطر که در آشوب‌های سال گذشته فعال بوده است، بازداشت و محاکمه شود. براساس مستندات موجود که در رسانه‌ها نیز منتشر شده است، شریفی زارچی که امروز چهره اپوزیسیون به خود گرفته است، در زمان همه‌گیری کرونا، در وزارت بهداشت دولت روحانی حضور داشت و به عنوان «رئیس‌مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت» آمار کرونا را دستکاری می‌کرد. 
دو مورد ساده از وظایف زارچی در دوران حضورش در وزارت بهداشت، اعلام «رنگ‌بندی‌های کرونایی» و «مدیریت سامانه واکسیناسیون» بود. زارچی در ویدئویی اعتراف کرده است: «تمام رنگ‌بندی‌ها و این‌که کجا را قرمز کنیم، کجا را زرد کنیم، در چند ماه گذشته توسط شخص من، انجام می‌شده است. من در چند ماه گذشته، با همین آن و آف کردن، تصمیم می‌گرفتم که کدام امام جمعه نماز بخواند، کدام نخواند. من تصمیم گرفتم کدام شهر بسته یا باز شود.»
زارچی در ادامه اعترافات خود درخصوص آمار‌سازی‌هایش ‌اشاره کرده است که بدون هماهنگی،
۴۳ شهر را بدون هیچ دلیل منطقی، سیاه کرده‌ و وزارت بهداشت و ستاد کرونا را به این نتیجه رساند که این شهرها را قرنطینه کنند.
در فضای مجازی امروز از شریفی زارچی به عنوان «نخبه» یاد می‌کنند؛ این درحالی است که در زمان حضورش در وزارت بهداشت، انتقادات شدیدی به سامانه واکسیناسیون و رنگ‌بندی‌های کرونا تحت مدیریت زارچی، در رسانه‌ها مطرح بود.
وی در مقطعی که استادیار پیمانی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف بود نیز با سوءاستفاده از جایگاه خود، به‌جای انجام وظایف خود در کسوت استاد دانشگاه، مشغول توئیت بازی و حمایت از اوباش و تروریست‌ها بود. 
در روزهای اخیر از شبکه تروریستی اینترنشنال گرفته تا رسانه‌های بدنامی همچون بی‌بی سی و صدای آمریکا و رادیوفردا، همگی به دفاع تمام قد از شریفی زارچی پرداخته‌اند. به نظر شما رسانه‌های معاند، دلواپس تحصیل دانشجویان عزیز کشورمان هستند؟!
  • نویسنده :
  • منبع :