19 دی: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به استعفای مجری شبکه ایران اینترنشنال واکنش نشان داد.

فارس نوشت: جواد نیک بین، نماینده کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای سیما ثابت مجری شبکه ایران اینترنشنال و اشاره وی به ابتذال در رسانه‌های غرب، گفت: ابتذال و بی‌بندوباری اخلاقی و جنسی در دنیای غرب جزئی از گفتمان ایدئولوژیک آنهاست.
وی افزود: در حوزه رسانه در دنیای غرب این بی‌بندوباری‌ها یک برنامه ثابت است. توقع اصالت اخلاقی از رسانه های غرب کاری عبث و غیرقابل اثبات است.
نیک‌بین با بیان اینکه صحبت‌های این مجری حرف جدیدی نیست، تصریح کرد: در دنیای رسانه غرب، نگاه به جنس زن، نگاهی کالایی و مصرفی است، دنیای رسانه غرب زن را به عنوان یک کالا و عنصر مصرفی می‌داند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: طبق گفته‌های خود این مجری که صحبت از تجاوز می‌کند، باید گفت که تجاوز و ارتباطات جنسی برای رسانه غرب امری بسیار عادی است. امثال سیما ثابت باید بدانند که ابتذال از شاخصه‌های دنیای مدرن غرب است.
وی افزود: ابتذال اخلاقی نشانه‌های فروپاشی است و در هر سازمان و هر مکان ابتذال اخلاقی به صورت یک روش دربیاید آن سازمان و نهاد رو به انقراض است. بنابراین فروپاشی رسمی اخلاق در رسانه‌های غرب را شاهد خواهیم بود.
حجت الاسلام و المسلمین نیک‌بین خاطر نشان کرد: خانم‌هایی که در حوزه رسانه غرب فعال و قصد فعالیت دارند، باید بدانند که ابتذال در دنیای رسانه غرب همواره وجود دارد. رسانه غرب به زن زیبا و خوش اندام بها می‌دهد.
اخیرا سیما ثابت مجری شبکه ایران اینترنشنال در توئیتی نوشت: از تلویزیون ایران اینترنشنال استعفادادم، تعطیلی و پایان کار برنامه «چشم‌انداز با سیما ثابت» را اعلام می‌کنم. ناگزیر شدم بین کار در شرایط خاص و کرامت انسانی، دومی را انتخاب کنم.

  • نویسنده :
  • منبع :