19 دی: فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۲۱۰ کیلوگرم تریاک در این استان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
سردار محمدرضا میرحیدری روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: پیرو خبر مردمی واصله در خصوص حمل و جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط یک دستگاه تریلی با مشخصات معلوم، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: ضمن هماهنگی های قضایی، مأموران به محل های مورد نظر در محورهای مواصلاتی از سمت محور سلفچگان اعزام شدند و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، تریلی موصوف را شناسایی، متوقف و یک نفر قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.
میرحیدری گفت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته از خودروی مذکور، ۲۱۰ کیلو و ۷۰۰گرم تریاک در قالب ۲۲ بسته کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.
وی افزود: شهروندان می توانند هرگونه گزارش های خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی و یا از طریق مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) واقع در خیابان امام خمینی(ره) جنب کلانتری ۱۷ شهید بهشتی اعلام کنند.
توقیف تریلی حامل ۲۰ تن چوب قاچاق در قم
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم نیز از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف ۲۰ تن چوب قاچاق در استان خبر داد.
سرهنگ سید مجتبی اشرفی اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری استان یک دستگاه تریلی حامل چوب قاچاق را در عوارضی قم- گرمسار متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از داخل تریلی توقیف شده، ۲۰ تن انواع چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
وی گفت: متهم به همراه خودرو توقیفی و کالای قاچاق برای سیر مراحل رسیدگی به مرجع ذیصلاح تحویل شد.
کشف گازوییل قاچاق در قم
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف ۲ هزار لیتر گازوییل قاچاق در قم خبر داد.
سرهنگ امیر مختاری اظهارداشت: مأموران گشت خودرویی یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم حین اجرای طرح ایست و بازرسی در محور عوارضی قم- تهران به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران سپس با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و با کنترل خودروهای عبوری، خودروی موصوف را شناسایی و توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: در ادامه به دلیل عدم ارائه مدارک لازم از سوی راننده، خودروی مذکور برای بررسی بیشتر به پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم منتقل و در مجموع ۲ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف شد.
  • نویسنده :
  • منبع :