19 دی: امام جمعه قم از جمله اهداف و نقشه های اصلی دشمنان را بی ثبات سازی کشور و در ادامه کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو دانست.
آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای بزرگ قدس این شهر برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم و همچنین شهادت امام حسن مجتبی اظهار داشت: این دوران برای جهانیان بسیار سخت است چرا که مسلمین و جهانیان پیامبری را از دست دادند که رحمت برای عالمین بود.
خطیب جمعه قم ابراز داشت: امیرالمومنین علی علیه السلام در زمان غسل دادن پیامبر اکرم اینگونه فرمودند که با مرگ تو رشته‌ای گسسته شد که با مرگ دیگران گسسته نشده بود.
آیت الله سعیدی با بیان اینکه ارتحال پیامبر اسلام مصیبتی جبران ناپذیر برای امت اسلام بود افزود: سایر مشکلات و مسائل در برابر این مصیبت کوچک است و وجود پیامبر اسلام موجب پیوند بین عالم وحی و زمین بود که با ارتحال پیامبر این ارتباط برای همیشه از میان رفت.
امام جمعه قم عنوان داشت: با ارتحال پیامبر اکرم منافقین به صورت علنی شرارت‌های خود را دنبال کردند و نقشه‌های خود را علیه دین اسلام آشکارا کردند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه‌های خود با انتقاد از مواضع دوگانه فرانسه در قبال حجاب اظهار داشت: دولت فرانسه از ایران به دلیل برخورد با بی‌حجابی انتقاد می‌کند و این مسئله را ضد حقوق بشری می‌داند در حالی که خود داشتن حجاب اسلامی را در مدارس و دانشگاه‌های این کشور ممنوع اعلام می‌کند.
آیت الله سعیدی عنوان داشت: رفتارهای چندگانه غربی‌ها در قبال موضوع حجاب و عفاف، همچنین توهین به ساحت پیامبر اسلام و قرآن کریم به دلیل ترسی است که آنان از اسلام ناب محمدی دارند، چرا که آنها به خوبی می‌دانند پرچم اسلام در سراسر جهان به اهتزاز در می‌آید و رژیم‌های استعمارگر از بین خواهند رفت.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور بیان داشت: از جمله مهم‌ترین نقشه‌های دشمنان بی ثبات سازی کشور در راستای کاهش مشارکت مردم در امر انتخابات است.
وی افزود: دشمنان برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌های تدارک دیده‌اند اما هدف اصلی آنها کمرنگ بودن انتخابات است.
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) عنوان داشت: مجموعه‌ها باید به گونه‌ای رفتار کنند که اقتدار و پیروزی از آن کشور باشد تا بار دیگر به دشمنان ثابت کرد که آنان نمی‌توانند هیچ غلطی انجام دهند.
امام جمعه قم افزود: به کوری بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت ایران با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات، حماسه جدیدی خلق خواهند کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :