19 دی: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: بیش از ١٥٠ هزار نفر در کمپ‌های اقامتی بوستان‌ها در ایام پایان ماه صفر اسکان داشتند که رکورد جدیدی در این ایام محسوب می‌شود.
پیام جوادیان، رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم با اشاره به خدمات‌رسانی مجموعه سازمان در ایام منتهی به ٢٨ و ٣٠ صفر اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و نزدیک‌شدن به پایان تعطیلات تابستان، شهر قم به‌عنوان یک شهر مذهبی و پایگاه تشیع زائرین زیادی را میزبانی خواهد کرد.
او با تأکید بر اینکه مجموعه سیما، منظر و فضای سبز شهری همگام با دیگر بخش‌های مدیریت شهری از جمله اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری و سازمان آتش‌نشانی آماده پذیرای از زائرین و مسافران بود تصریح کرد: مجموعه کارشناسان و مدیران سازمان در خدمت‌رسانی به زائرین و همشهریان در روز‌های پایانی ماه صفر حضوری فعال داشتند.
رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم خاطرنشان کرد: در خصوص تعطیلات پایان شهریور و رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام صادق (ع) و امام رضا (ع)، هم تدابیر لازم برای آماده‌سازی عرصه‌های شهری شده بود که این عرصه‌ها شامل؛ بوستان‌های جهت اسکان، بوستان‌های مهدی و هاشمی در منطقه ١ و بوستان امام رضا ع منطقه ٢ و بوستان فدک در منطقه ٣ و بوستان‌های نیایش و نیاز در منطقه ٥ که برای میزبانی از زائرین و مسافرین آماده بهره‌برداری بودند.
جوادیان با اشاره به آمار اسکان و ثبت رکورد جدید اسکان در این ایام گفت: بر اساس آمار سامانه‌های بر خط در روز‌های منتهی به ٢٨ و ٣٠ صفر ماه در مجمع ۳۴۷۵۱ تخته چادر و جمعیتی بالغ بر ١٥٠ هزار نفر در کمپینگ‌های اقامتی مدیریت شهری قم اسکان کاملا رایگان داشته و از خدمات آن بهره‌مند شدند که رکورد جدیدی در این بخش به ثبت رسید.
او ادامه داد: اطلاع‌رسانی به مسافران جهت اسکان‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ و ستاد‌های هدایت زائرین که در سایر بوستان‌ها و عرصه‌های پرد تردد شهر مستقر بودند انجام شد.
 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم در پایان به فعالیت شبانه‌روزی نیرو‌های کارگری، کارشناسی و نظارتی در ایام اشاره کرد و افزود: بیش از هزار و ٥٠٠ نفر از تیم فضای سبز شهری در این ایام جهت خدمات‌رسانی مناسب در سه نوبت کاری در خدمت مجاورین و زائرین حرم کریمه اهل‌بیت (س) بودند.
  • نویسنده :
  • منبع :