19 دی: معاون وزیر نیرو گفت: بر اساس اجرای تکلیف قانونی بند "ع" تبصره هشت قانون بودجه امسال، لازم است همه ابلاغیه‌های مربوطه در استان‌های مختلف به صنایع مصرف‌کننده آب مبنی بر ارائه برنامه آب جایگزین یا بازتخصیص آب مصرفی در چند روز باقی‌مانده از شهریور ماه، کامل شود.
محمد جوانبخت گفت: اکنون در استان‌ها و مناطق مختلف کشور، مقدمات لازم برای مدیریت توامان آب و برق صورت گرفته و در مراحل جدی اجرا و پیشبرد پروژه‌ها هستیم.
وی افزود: از مهرماه امسال باید با جدیت تمام، کنترل برداشت آب از چاه‌های کشاورزی با استفاده از کنتورهای برق در دستور کار قرار گیرد.
وی یادآور شد: در اجرای تکلیف قانونی بند "ع" تبصره هشت قانون بودجه امسال، لازم است همه ابلاغیه‌های مربوطه در استان‌های مختلف به صنایع مصرف‌کننده آب مبنی بر ارائه برنامه آب جایگزین یا بازتخصیص آب مصرفی در چند روز باقی‌مانده از شهریور ماه، کامل شود.
جوانبخت با اشاره به اهمیت پیشبرد به موقع طرح‌های اولویت‌دار خاطرنشان کرد: انتظار ما این است، مدیران استانی با قوت بیشتر در چارچوب برنامه زمان‌بندی شده، پیشبرد پروژه‌ها به ویژه پروژه‌هایی که تخصیصات لازم برای آن واگذار شده را در دستورکار قرار دهند و در برنامه زمان‌بندی تسریع دهند.

  • نویسنده :
  • منبع :