19 دی: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: بانوان سرپرست خانواری که جزو دهک‌های اول تا پنجم هستند، مشکل ضمانت بانکی نخواهند داشت و می‌توانند بدون ضامن وام بگیرند.
فریبا ولی‌پور عالم، شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانوان سرپرست خانوار دهک‌های اول تا پنجم که برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل همچون رفاه کارگران، پست‌بانک، توسعه، ملی، صندوق کارآفرین، پست‌بانک، سینا، کشاورزی و یا از طریق دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به این بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند و اینک در زمینه معرفی ضامن مشکل دارند، با استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون این مشکل برطرف خواهد شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: بانوان سرپرست خانواری که جز دهک درآمدی یک تا پنج هستند و قبلاً برای دریافت وام اقدام کرده‌اند و اینک منتظر معرفی ضامن هستند، برای رفع این مشکل و اعلام اسامی خود به فرمانداری‌های سراسر استان و یا دفتر امور بانوان لرستان مراجعه کنند.
وی یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور برای افراد تحت پوشش خود این امکان را فراهم کرده که بدون دریافت ضامن، بانوان سرپرست خانوار و دهک‌های یک تا پنج تسهیلات را دریافت کنند، بنابراین این افراد نیاز به مراجعه به فرمانداری‌ها را ندارند.

  • نویسنده :
  • منبع :