19 دی: سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران با مصوبه‌ای برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌هایی که در چهار استان محروم به گاز لوله‌کشی دسترسی ندارند موافقت کرد تا شبکه گاز داخلی در منازل این خانواده‌ها ایجاد شود.
علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات جدید هیئت وزیران، اظهار کرد: در راستای اجرایی‌شدن قانون انتخابات اخیر، مصوبه‌ای برای هرچه رقابتی‌تر کردن و عادلانه‌سازی استفاده کاندیداها از امکانات عمومی و دسترسی آنان به منابع برای اطلاع‌رسانی بهتر به عموم در زمینه برنامه‌ها و دیدگاه‌هایشان، هیئت وزیران تصویب کرد که همه دستگاه‌های اجرایی چه عمومی و چه دولتی فهرستی از هر نوع امکاناتی که دارند و می‌توانند برای به‌کارگیری در این زمینه در اختیار کاندیداها قرار دهند، به کارگروهی ارائه کنند تا به اطلاع کاندیداها برسد و بصورت عادلانه سهمیه‌بندی می‌شود تا آنان به شکل برابر از امکانات عمومی استفاده کنند.
وی افزود: دو لایحه از سوی هیئت وزیران با موافقت همراه شد. یکی لایحه معاضدت حقوقی متقابل در امور کیفری بین ایران و ویتنام و یکی لایحه موافقتنامه دوجانبه بین ایران و ونزوئلا در امور گمرکی و دارایی که هردو تقدیم مجلس می‌شود.
بهادری جهرمی یادآور شد: در راستای حمایت از مردم ساکن در استان‌های کمتربرخوردار و اقشار دهک‌های پایین و محرومانی که در این استان‌ها سکونت دارند، هیئت وزیران با مصوبه‌ای برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به خانواده‌هایی که به گاز لوله‌کشی دسترسی ندارند موافقت کرد تا شبکه گاز داخلی منازل خود را ایجاد کنند.
سخنگوی دولت اظهار کرد: این حمایت ویژه در چهار استان سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد و مناطق محروم‌تر آن اجرایی می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :