۱۹ دی:‌ گردهمایی اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان قم همزمان با آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی وحرفه ای استان، چهارشنبه ۵ مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گردهمایی اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان قم با حضور رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان و مشاور رئیس و مدیر کل حراست مرکزی دانشگاه فنی وحرفه ای کشور برگزار گردید.

فاضلی رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان قم در این جلسه ضمن خوش آمدگویی و تشکر از زحمات اساتید دانشگاه، ارزش ها و قابلیت های دفاع مقدس را الگوی بارز فرهنگی، تربیتی برای نهادهای علمی دانسته و بر نقش مهم اساتید در پیاده سازی این الگو بی بدیل تاکید نمود.

وی به رسالت مهم علمی، فرهنگی و تربیتی دانشگاه اشاره کرده و گفت دانشگاه فنی وحرفه ای استان با اتکا به تخصص و توانایی های اساتید و تلاش‌های کارکنان می تواند اثرگذاری چند بعدی بر جامعه پیرامون خود داشته باشد.


در ادامه اعتصامیان مشاور رئیس و مدیر کل حراست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به اهمیت موضوع جهاد تبیین در دانشگاه پرداخته و موضوعات کاربردی مرتبط در حوزه‌ های مختلف را برای اساتید تشریح نمودند. در پایان از پدر شهید کمندی از شهدای مدافع امنیت و دانشجوی دانشگاه فنی وحرفه ای استان قم تجلیل بعمل آمد.
  • نویسنده :
  • منبع :