19 دی: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده‌اند که لایحه بودجه ۱۴۰۳ را براساس برنامه هفتم توسعه تدوین خواهند کرد.
جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: اکنون دستورکار صحن علنی مجلس شورای اسلامی برنامه لایحه هفتم توسعه است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌صورت دو شیفت در حال بررسی آن هستند.
وی افزود: همچنین بعد از اتمام بررسی لایحه برنامه هفتم دستورکار صحن مجلس بررسی لایحه بودجه سال آینده خواهد بود و دولت و سازمان برنامه و بودجه نیز قول داده‌اند که سر زمان مقرر لایحه بودجه 1403 را به مجلس ارسال کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موضوع مهمی که وجود دارد این است که دولت لایحه بودجه سال آینده را قرار است بر اساس لایحه برنامه هفتم توسعه تدوین کند و این‌که اشتباه برداشت می‌شود که با توجه به اینکه برنامه ششم تمدید شده است، پس لایحه بودجه بر اساس برنامه ششم تدوین می‌شود غلط است.
قادری تصریح کرد: دولت و سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده‌اند که لایحه بودجه 1403 را بر اساس برنامه هفتم توسعه تدوین خواهند کرد؛ زیرا بررسی لایحه برنامه تا اواخر آبان به اتمام می‌رسد و بودجه نیز برای سال آینده است پس مشکلی وجود ندارد.
  • نویسنده :
  • منبع :