یکی از مراجع تقلید در دیدار وزیر امور اقتصاد دارایی با بیان اینکه مردم باید نتیجه اقدامات دولت را در سفره خود ببینند، گفت: تمام توجه دولتمردان باید به مردم باشد.
آیت‌الله حسین نوری همدانی بر ضرورت توجه دولت به وضعیت معیشت مردم تاکید کرد و گفت: دولتمردان باید تمام توجه شان به مردم باشد چرا که مردم ستون دین و سپر کشور در برابر دشمنان هستند.
وی به موضوع کاهش ارزش پول ملی پرداخت و گفت: ارزش پول ملی ما در سال‌های متوالی کاهش داشته است و این مسئله مردم را به سختی انداخته است و باید تلاش کنید مردم در رفاه باشند.
این مرجع معظم تقلید به موضوع بانک‌ها هم اشاره کرد و گفت: بانک‌ها برای این ایجاد شدند که رفاه را برای مردم فراهم کنند و نباید ربا بگیرند.
آیت الله نوری همدانی گفت: اگر ظلم، فقر و جهل در جامعه‌ای باشد نشان می‌دهد مدیران نخواسته اند یا نتوانسته اند حق را در جامعه اجرا کنند.
وی مسئولیت در جامعه اسلامی را امانتی الهی عنوان کرد و گفت: در مملکت ما فقر زیاد شده و مسئولان باید برای پاک کردن چهره فقر از سطح کشور تمام تلاششان را بکار گیرند.
آیت الله نوری همدانی افزود: زمانی می‌توانیم ادعای موفقیت داشته باشیم که فقر ریشه کن شده باشد و مردم در رفاه باشند.
استاد برجسته حوزه علمیه قم بیان داشت: مسئولان در مسیر خدمت به مردم تمام سعی خود را به کار گیرند چرا که در انقلاب هم همین مردم عامل بقای نظام هستند و تأکید امام راحل و رهبری هم همین است.
وی توسعه بیمه همگانی را از موفقیت های دولت دانست و برقراری عدالت در اخذ مالیات را خواستار شد.

  • نویسنده :
  • منبع :