19 دی: تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: در امور اجرایی باید از ظرفیت همه جناح‌ها استفاده کرد و افراد کاربلد و مومن به کار گرفته شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حرم حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سید محمد سعیدی سه شنبه شب در دیدار سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، به کار گماردن مدیران برای به‌دست‌آوردن دل برخی افراد و جناح‌ها را نادرست دانست و افزود: اگر بنای کار دولت رضای خداوند باشد و در کنار آن تلاش، همت و توسل به اهل‌بیت را داشته باشد به طور حتم مشکلات برطرف می شود.
امام جمعه قم گفت: باید در هر عرصه از زندگی عبد خدا بود و عبد خدا شدن به معنی رعایت حلال و حرام خداوند است و مردم باید احساس کنند که دستگاه دولت دنبال کار حرام و خلاف نیست و مطابق با شریعت حرکت می‌کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه از درون مناسبت‌های دینی، درس‌ها و عبرت‌هایی به دست می آید، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌هایی که خداوند برای نبی مکرم اسلام در سوره انفال بیان می‌کند؛ این است که می‌فرماید؛ ای پیامبر، خداوند تو را با دو عامل تأیید می‌کند که یکی نصرت خودش و دیگری کمک مردم است.
وی با بیان اینکه کارهای دنیا با دو عامل خواست و اراده خداوند و همراهی مردم پیش می‌رود، افزود: در نظر داشتن خداوند بدون استفاده از همراهی مردم فایده‌ای ندارد و کار را پیش نمی‌برد.
دیدار با شماری از علما و مراجع تقلید و گفت وگو با استاندار قم از برنامه‌های سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در سفر به استان قم بود.

  • نویسنده :
  • منبع :